De ShowMe app voor iPad is nu beschikbaar (#hanicto #yam)

De app Show Me Interactive Whiteboard is nu beschikbaar voor de iPad. Met deze app verander je je iPad in een soort mini-Smartboard. Je kunt dus je iPad gebruiken om lesstof visueel te maken; alles wat je tekent op je iPad wordt opgenomen, inclusief je stem. Het is tevens mogelijk je les online te publiceren en te delen met anderen. Op de Show Me website staan al diverse voorbeelden van lessen gemaakt met Show Me.
Tot nu toe moest je een uitnodiging hebben om Show Me te kunnen gebruiken, maar nu is de app dus algemeen beschikbaar gekomen. De komende weken zal ik de app uitgebreid testen en hier een verslag plaatsen.

Een gedachte over “De ShowMe app voor iPad is nu beschikbaar (#hanicto #yam)

  1. Pingback: Educreations: online whiteboard in je browser of op de iPad (#yam #hanicto) « Apps in het Onderwijs

Reacties zijn gesloten.